9 Ocak 2016 Cumartesi

ÜSKÜDAR



-Geçmişi çok eski dönemlere uzanan ,tarih boyunca ulaşımj,konaklama,askeri üs olarak kullanılan semt, ticari açıdan da büyük önem taşımıştır.-

                                                                   ***




Ben şuan Üsküdar'da okuyorum. Yurtta kaldığım için pek fazla hertarafını gezdiğim söylenemez. Ama her çarşamba çarşı iznimiz olduğunda arkadaşlarla genellike sahile ineriz.Ve sahilin altını üstüne getirdiğimiz doğrudur.Bu yüzden Üsküdar'ın güzelliğini görmek orda kalmama rağmen benim için çok değerli.Genellikle akşam saatinde geri dödüğümüz için özellikle kışın güneşin batışını net bir şekilde görebiliyoruz. İnsanın gözünün güzelliğine dalmaması mümkün değil.Tüm denizin,camilerin,parkların,ağaçların üstü altın renginin güzelliği ile kaplanıyor.Ve efsane de de 'altın şehir' olarak anıldığını duyunca etkilendim.Bunun efsane değil tamamen gerçek olduğuna inanıyorum.Dünyanın hiçbir yerinde güneş bir semtin üzerinde bukadar güzel parlayamaz herhalde...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder